263201.jpg

Tämän ensimmäisen solmiokoruni olen tehnyt hopeoidusta kuparilangasta ja ihan vaan sivuleikkureilla napsinut lenkit. Hopealla en uskaltanut heti yrittää varsinkaan kun ei ole sitä sahaa että saisi tasaiset päät.  Liitoskohdasta ei tule sivuleikkureilla nätin nätti, mutta toisaalta tuo rosoisuus mua jollain lailla viehättää :) Korussa on lisäksi sateenkaarikirkas lasihelmi ja kaksi uritettua, hopeoitua metallihelmeä. Sen verran olin tähän itse tyytyväinen (lue: todella tyytyväinen), että annoin sen lahjaksi.

231575.jpg

Tämä rannekoru on tehty koruvaijerista, johon olen pujottanut keramiikka?helmiä, muovihelmiä, lasisia välihelmiä sekä uritettuja, kullattuja metallihelmiä. Tämän olen tehnyt ihan omaan käyttöön ja kyllä sitä on käytettykin. Luonnossa korun väri on paljon parempi. Jostain syystä kuvaus ei oikein suju, tai siis kuvaus sujuu, mutta lopputulos on usein jotain muuta kuin mitä kovasti yrittää :(

263153.jpg

Hopeoidusta kuparilangasta väännelty pikkuinen kirjainriipus. Kirjaimessa on käytetty sateenkaari turkoosia siemenhelmeä.

231597.jpg

Ja taas huono, huono kuva! No mutta, kuvassa on kuitenkin hopealangasta väännellyt korvanapit.