Halloween pelottaa mua! Mulle se ei tuo yhtään mieleen kurpitsoita tai kepposia, se on vaan yksinkertaisesti pelottava :( Jotenkin mun mieleni on ottanut Halloweenista vaan sen kammottavan puolen, ei ollenkaan sitä leikkiä ja hauskaa ilonpitoa..... :o

Mun kilpailukoruni Idän Helmen Halloween-kilpailuun on nimeltään näin ollen....

Varjojen Yö

1023806.jpg1023811.jpg

Kaulakoru on aika massiivisen tuntuinen ja näköinenkin. Korussa on käytetty 12 mm mattamustan ja mattasavun sävyisiä lasihelmiä, 10 mm vuorikristallia ja laavakiveä sekä 14x14 mm muskoviittityynyjä. Riipuksena on iki-ihana 25x25 mm laavakivi. Hopeaosat on kuvioitu ja patinoitu. Koko "komeus" on koottu harmaaseen 1 mm vahanauhaan ja koko korun mitalta siihen on lisäksi solmittu 7 mm harmaata ja 17,5 mm mustaa organzanauhaa. Vähän niinkuin varjoiksi... :) Korun pituus lukkoineen on n. 46 cm. Varjojen Yö on luonnossa todella näyttävän näköinen ja sopii kyllä käytettäväksi muulloinkin kuin Halloweenin aikaan... :D

Korua tehdessä näin silmissäni sen klassisen näyn: Pimeä, kostea, sumuinen yö... Kukkula kaupungin laidalla... kukkulalla ränsistynyt autiona pidetty talo, jota kelmeä kuu valaisee... Nippa nappa saranoillaan pysyvä, roikkuva portti.... jonka takana villiintynyt puutarha. Tänne ei kukaan täysipäinen mene pimeällä eikä ainakaan Halloweenin aikaan...Täällä nämä varjot pitävät omia juhliaan.... ja vilahtelevat uskalikon silmien editse, sivuitse ja takaa syöksyen... hiuksia hipoen.... säikäytellen....  :O

Siis tää on mulle oikeasti kammottavaa ja pelottavaa, mutta korusta tykkään!!!

Mutta..... Palaillaan! :D