Näin mä oon tän aatellu. Tykkään punaisesta. Se kulkee aina jossain muodossa mun mukanani. Sitä on koko ajan, välillä enemmän välillä vähemmän. Punainen on mun voimavärini, kertoo viralliset kartat sitten mitä hyvänsä. Olo kun alkaa nuupahtaan, niin ihan kuin itsestään sisustuksenkin punainen lisääntyy. Koruista ja vaatteista nyt puhumattakaan.... tai kengistä ja laukuista...... ;)

Voimakorun helinää

1817911.jpg1817913.jpg

Voimakorussa on hopeaa ja Helmiliinan herrrkulliset sardonyx-pallerot. Tää jos mikä antaa voimaa tyhmään päivään! :)

Ja ne suloiset Helinät

1792908.jpg

Musta on sairaan ihanaa kun rannekoru kilisee ja heliseeeee! Suloiset Helinät on rakenneltu Helmiliinan ihanista sileistä, hopeisista helmihatuista. Ihanat! <3

JES!! Ulkona on mun keli.... ihanan pimeää ja rehevää! Ja kattokin alko kohiseen... siellä siis sataa! Ei muuta kun Voimakoru ranteeseen heliseen ja tuikkukipot tuikuttaan! Ihanaa! :)

Mutta ei maar..... täyttä voimaa tähän päivään! :)

Palaillaan! :)