Oon näitä nähnyt paljonkin, erivärisinä. Ja aina ihan juuttasti tahtonu ihan omaksikin. Niitä on mulla ollutkin kaiken värisiä ja kokoisia. Mutta nyt nää uudet, reilu viikko sitten saadut on lähes vertaansa vailla.... Kolme sain... Kahdesta luovun.... Haikeena... :(

Mutta yksi jää mulle, tai oikeammin Pojalle <3 <3 <3

 

 

 

PÖRRÖHELMET

1983551.jpg

Kuvassa Pörröt on 1,5 vrk ikäisiä. Nyt niillä alkaa jo silmät aukeileen... Voitte uskoa että nää helmet vei mun sydämen!!

Mulla on ollut paljon kissoja, osa tullut todella pienenä... eräskin n. viikon vanhana. Mutta nää on oman kissan pentuja, kotona syntyneitä!! Ne on jotain ihan erityistä! <3

Että saisikin ajan kulumaan vaikka kuinka tuolla pentulaatikolla.... Osaan jo kuvitella Pojan ja oman tuskani kun kaksi lähteee... Puhumattakaan Nupun tuskasta!  :´(   Onneksi sille jää vielä yksi riiviö ihan omaksi.... :)

Kisut kuulemma vähentää stressiperäisiä sydänjuttuja.... Niin ja kuulemma kissoja silittelemällä stressi ja stressioireet vähenee.... Hyvä juttu! ;)

Pai pai... pörröjä paijailemaan...! :)

Palaillaan! ;)