Teeskentelemätön on aarre niin ihmiseksi kuin koruksi!! En pidä teeskentelevistä ihmisistä ja vaikka oma suorasukaisuuteni saa mut välillä hankaluuksiinkin, kannatan silti teeskentelemättömyyttä.  :)

Unaffected

902741.jpg902740.jpg

Setissä on käytetty 6 mm unakiittihelmiä ja särmikkäitä lasihelmiä, sävyltään ametisti-aurum. Kauniita lasihelmiä!! Välihelmet on oikeasti pussissa mokanruskeita, mutta jotenkin tuolla välissä ne näyttävät jännän punertavilta...! Ihan kiva! :) Lukko on väännelty 1 mm hopealangasta. Riipuksessa on picture jaspis 12 x 12 mm ja kehikon oon vääntänyt 1 mm hopealangasta. Sitten päätinkin kokeilla tästä sellaista kieputusjuttua... Ja nyt tykkään tästä enemmän! Korviskoukut oon vääntänyt 0,7 mm hopealangasta, enkä ole itse tuota mallia hokassu, vaan olen törmännyt tuon tapaisiin jonkun toisen blogissa... olisiko ollu Julian..?! No en oo ihan varma, joten jos joku ton mallin omakseen tunnistaa, hihkaiskoon! :D

Olen tullut siihen tulokseen, että unakiitti on kuin oliivi; siitä joko tykkää tai ei voi sietää, välimaastoa ei juurikaan ole. :) No mut jo tiietään.... mä tykkään unakiitista (kovasti), mutta oliivia en voi sietää, mitenkään! :D

Nyt tämä unaffected lähtee jatkamaan arjen raadantaa.... tuikkujen tuikkiessa ja takkatulen rätistessä... hah! ;D

Palaillaan! :D