Nyt on kevättä rinnassa!! Meillä selvittiin ilmeisesti hyvin vähällä tuon taudin kanssa :)    Poikakin on jo melkein OK, vähän voipunut muttei enää kuumeinen! Ja meissä muissa ei ainakaan vielä tunnu mitään, joten ehkä se ohitti muut!!?

Kevätkeiju

439924.jpg

Tämä oli mun toinen rannekoru leikkauksen jälkeen, ja miestä huvittaa kuinka jaksan hehkua tämän suloisuutta! :) Tässä on 0,7 mm hopealangassa suorakaiteen muotoiset amatsoniitit ja pieniä helmiäislasihelmiä (4 mm). Lukon koukku on väännetty 0,8 mm hopealangasta. Enkeli tai siis keiju on irroitettavissa vaikka riipukseksi kaulaan. Musta tää näyttää niin keväiseltä tällein luonnossa, jotenkin mä sählään aina noi värit. Tätäkin on muokattu, että ylipäätään erottuu :(

Försti

439921.jpg

Tämä oli ensimmäinen rannekoru koruiluluvan jälkeen.... täytyy myöntää että vähän otti ranteeseen. Tein tämän eilen illalla ja yöllä sit vähän juili, mutta siitä huolimatta Kevätkeiju piti päästä tänä aamuna värkkäämään. Eikä se oikeastaan ainakaan varmaan pahentanut tilannetta. Sitä paitsi, nyt on hyvä mieli!! :)        Tässä olen käyttänyt 1,5 mm kuparilankaa ja tumman turkoosin värisiä puuhelmiä. Ja olen värkännyt salpalukonkin ihan ite! No sen se on sitten näköinenkin, mutta puolustukseksi täytyy sanoa, en ole niitä ennen tehnyt :)   Myös tähän koruun olen ihan tyytyväinen, oikeastaan enemmänkin! Tämäkin on luonnossa todella kaunis, helmet ovat herkullisen värisiä ja sopivat hyvin kupariin.... siis luonnossa! :)

Tällä hetkellä tuntuu että ranne kestäisi ainakin rannekorujen teon, kenties jotain enemmänkin.... ai niin ei saanut ahnehtia! :)

 

Muoks. klo 15.17: Siis salpalukkoa en ole missään tapauksessa keksinyt itse, olen nähnyt sellaisen jonkun blogissa, Julian tai jonkun muun... Tai siis sillä jollain oli kunnon lukko, mulla on vähän tälläinen viritys :)